Kártyahármas-kereső
A kártyákon szereplő ábráknak különféle tulajdonságaik vannak: darabszám, szín, forma és kitöltés. Minden tulajdonságnak három lehetséges értéke van (pl. színnek: piros, zöld és kék).
A feladat kártyahármast keresni, azaz három olyan kártyát, amelyeket bármely tulajdonságuk szerint is hasonlítjuk össze, vagy mind ugyanolyan, vagy mindhárom különböző. Például a következő három kártya hármast alkot: "három zöld telt négyzet", "két zöld üres kör" és "egy zöld félig telt háromszög" – itt ugyanis a szín azonos, míg a darabszám, a forma és a kitöltés mindháromnál különböző.
A játék menete: ha kijelölünk három kártyát, amik hármast alkotnak, 3 pontot kapunk, és helyükön új kártyák jelennek meg (amíg a készlet tart). Ha rossz hármat jelöltünk ki, veszítünk 1 pontot. Ha nem találunk hármast, kattintsunk a Nem találok gombra. Ekkor ha valóban nincs hármas a táblán, akkor néhány új kártya jelenik meg, ha pedig mégis van, akkor veszítünk 1 pontot, és a program segítségként megjelöl egy hármashoz tartozó kártyát. A játék akkor ér véget, ha elfogyott a teljes kártyacsomag (a kártyák nem ismétlődnek, a "Csomag" jelzi a maradék kártyák számát). Ha a végén marad néhány kártya az asztalon, amelyekből nem alkotható hármas, akkor a Nem találok gomb befejezi a játékot, és annyi pontot kapunk, ahány kártya maradt (így a legjobb pontszám mindig a készlet méretével egyezik meg).
A Beállítások ablakban könnyíthetünk vagy nehezíthetünk a játékon úgy, hogy a lehetséges tulajdonságok számát négyről kevesebbre vagy többre állítjuk.