Kettőhatványok
Egyesítsük a szomszédos egyenlő számokat, ezáltal hozzunk létre minél nagyobb kettőhatványokat.
Minden lépésben mozdítsuk el a táblán lévő számozott négyzeteket valamelyik irányba. Az összes négyzet egyszerre mozdul el, és addig mennek, ameddig bele nem ütköznek a tábla szélébe vagy egy másik négyzetbe. Ha két azonos értékű négyzet ütközik egymásnak, akkor egyesülnek, és az új négyzet értéke a két egyenlő szám összege lesz. (Ha több azonos szám ütközik, akkor kettesével egyesülnek, a mozgásiránnyal szemből indulva. Az egyesült négyzetek ugyanabban a lépésben nem egyesülnek tovább.) Minden egyesítés annyi pontot ér, amennyi a létrejött új négyzet értéke.
Minden sikeres lépés után (azaz amely elmozdított legalább egy négyzetet) véletlenszerűen egy új négyzet jelenik meg a táblán, melynek értéke alapértelmezés szerint 1 vagy 2 (de ez változtatható a Beállítások ablakban). Ha betelt a tábla, és nincs több lépési lehetőség, akkor a játék véget ér.
Mivel egyesülni mindig csak két azonos szám tud, ezért a táblán csak kettőhatványok jöhetnek létre (1, 2, 4, 8, 16, ...).
Ez a játék a közismert "2048" játékon alapul, annak az általánosított változata. A 2048 szabályait úgy lehet beállítani, ha az új négyzetek értéke 2 vagy 4. Az alapértelmezés ennek a fele (1 vagy 2), vagyis itt a 1024-as szám felel meg az ottani 2048-asnak nehézség szempontjából.
Irányítás billentyűzettel: kurzorbillentyűkkel mozgathatjuk a négyzeteket.
Irányítás érintőképernyőn: húzzuk a táblát a négy irány valamelyikébe.
Irányítás egérrel: ha rákattintunk a táblára valamelyik széléhez közel, akkor a négyzetek abba az irányba mozdulnak el.